niedziela, 4 grudnia 2016

KONKURS

Cześć!
 Dawno mnie tu nie było, ale mam wytłumaczenie SZKOŁA (to będzie moja stała wymówka).
Z racji tej, że jestem w technikum mam strasznie dużo nauki i już w grudniu mamy wystawiane oceny także muszę się przyłożyć.
No, ale już koniec mówienia o szkole czas na przyjemności, niedługo mam urodziny no i święta i z tej okazji chciałbym zrobić komuś niespodziankę/prezent, dlatego też postanowiłam, że zrobię konkurs. Jak wspomniałam wcześniej mam niedługo urodziny i prezentem dla mnie było by to jakby dużo osób się zaangażowało.
Zasady konkursu są bardzo proste więc zachęcam do brania udziału. (JAK UDZIAŁ W KONKURSIE WEŹMIE MAŁA ILOŚĆ OSÓB TO KONKURS SIĘ NIE ODBĘDZIE)
Zasady:
1. Bądź publicznym obserwatorem mojego bloga
2. Odpowiedz w komentarzu na pytanie konkursowe: "Za co lubisz święta Bożego Narodzenia? - Opisz krótko"
3. Możecie nie musicie również udostępnić konkurs na swoim blogu 
      To na tyle z zasad konkursowych jeżeli zgłosi się dużo osób i spodoba mi więcej niż jedna odpowiedź to pomyśle nad tym żeby mogło wygrać więcej osób.
Co do wygranej to będzie niespodzianka więc tak ogólnie powiem co można wygrać:
- kosmetyki, 

- słodycze.
Czas na zgłoszenie się do konkursu jest do końca grudnia, a wyniki podam jak wrócę do Polski.
Miłego tygodnia wam życzę! <3 

12 komentarzy:

  1. obserwuję jako Jasmine Vise
    Lubię Święta Bożego Narodzenia, bo to fantastyczny czas pełen spokoju, ciepła rodzinnego i celebrowania wspólnych chwil z najbliższymi. Magiczny, świąteczny czas, kiedy możemy go poświęcić go beztrosce, odpoczynkowi i co najważniejsze rodzinie to często prezent na miarę prezentu z tzw. wyższej półki. Troski i kłopoty wysyłamy na kilkudniowy urlop, a celebrujemy radość i spokój. Lubię Święta właśnie za tą magię, którą tworzą aromaty świątecznych potraw, zapach zielonej choinki i korzenne nuty pierników. Święta są przepiękne, jest wtedy barwnie, radośnie. To prawdziwy karnawał pomysłów ozdabiania swoich mieszkań, festiwal miłych zdarzeń, korowód wspaniałych postaci odwiedzających nasze domy. To czas skrzący się pomysłami, na to jak sprawić by przez kilka dni nie dać się szarości codziennej, jak zaczarować życie, żeby było inaczej

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako Sylwia Orzechowska
    Święta Bożego Narodzenia to czas magiczny,
    rodzinny i fantastyczny.
    W kręgu najbliższych spędzany,
    życzliwością i miłością napełniany.
    W święta marzenia się spełniają,
    i tajemnice w sobie mają.
    Ludzie sobie przebaczają,
    bo radość i nadzieję w sercach posiadają.
    Lubię Święta bo każdy o rodzinie wtedy pamięta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako Katarzyna Nowak
    Uwielbiam Święta Bożego Narodzenia za rodzinne chwile. W domu mojej babci zjeżdża się rodzina z całej Polski - sami najbliżsi, łącznie 15 osób. Trzy wyjątkowe świąteczne dni rozjaśniają swym uśmiechem dzieci, których bardzo brakuje mi na co dzień ze względu na dzielącą nas odległość. Ich radość, apetyt rosnący z każdą świąteczną potrawą, rozmowy przy wspólnym stole, beztroska, długie wieczory i smaczne, rodzinne poranki są dla mnie w tym czasie najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. obbs-Magdalena B
    Uwielbiam Święta Bożego Narodzenia czas, gdy ludzie uśmiechają się do siebie bez powodów, a jak są źli to tak naprawdę na sytację, w której się znaleźli, a nie na osoby ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: Ewelina.
    Święta Bożego Narodzenia Uwielbiam za to, że jest to czas spędzzony z rodziną, nie ma kłotni, jest spokój, jest magiczna atmosfera w której każdy chce się zatrzymać na chwilę i przemyślec cały rok który powolutku dobiega końca. Jest to czas relaksu i odpoczynku wśród kolęd i rodzinnych filmów. Cała ta otoczka Świąt ma w sobie tyle dobrego że czekam na ten czas cały rok i Tęsknie za tym jak już trzeba wrócić do rzeczywistości, ale wiem ze to wróci i moje kąciki ust mimowolnie się unoszą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć :)
    Poprzednie komentarze które napisałam, usunęłam bo coś tam chyba poszło nie tak.
    Na początek chcę Ci życzyć wszystkiego najlepszego, bo sama mam niedługo urodziny (początek stycznia) 😊
    Fajnie, że postanowiłaś zrobić konkurs, bardzo je lubię!
    A co do pytania konkursowego:
    Święta Bożego Narodzenia lubię za niezwyklą atmosferę jaka podczas nich panuje, zupełnie jakby jakaś magia nas otaczała ( może jestem blisko prawdy? Bóg jest przeciez między nami...) Lubię je za to że wszyscy są tacy mili, że staramy się zapomninac o problemach. Za to że uwielbiam śpiewac kolędy choć strasznie fałszuję:D
    Najważniejsze jest dla mnie jednak to że ja i Mama wspólnie pieczemy i gotujemy na Wigilię. W zwykle dni raczej nie mamy na to okazji bo ja jestem w szkole, a Mama pracuje :/
    Cieszę się więc że istnieje coś takiego jak Święta, czy to Boże Narodzenie czy Wielkanoc, bo wtedy wszyscy wspólnie jesteśmy. :)
    Pozdrawiam, Emilia

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako Pietrucha
    Za co lubię Święta Bożego Narodzenia?
    1. Za rodzinna atmosferę
    2. Za kolędowanie i śpiewanie tych fantastycznych piosenek :)
    3. Za filmy, które są czasami wspomnieniem z najmłodszych lat.
    4. Za choinkę, która u mnie w domu zawsze jest bardzo tradycyjna i kolorowa :)
    5. Za potrawy: zupa grzybowa - moja ulubiona, którą mamy własnie tylko na święta Bożego Narodzenia.
    6. Za moc prezentów i uśmiechy na twarzach, że spełniły się marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako Weronika P.

    Lubię święta Bożego Narodzenia za jedną rzecz - za możliwość spotkania z całą rodziną. Na co dzień jesteśmy w rozjazdach, każdy w innym mieście, zapracowani, nie mamy czasu dla siebie. Święta to ten moment, kiedy jest wreszcie możliwość zebrania się we wspólnym gronie, a wszystko inne może poczekać. Rozmawiamy, jemy, gramy w planszówki, oglądamy coś razem. Niby zwyczajne, kiedyś tego nie doceniałam, teraz tak :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuje: Margie
    Z perspektywy człowieka wiecznie zabieganego święta dają mi możliwość do odpoczynku. Na dodatek jakże klimatycznego. W radiu słychać świąteczne kawałki, kuchnia pęka od nadmiaru jedzenia, w pokoju błyszczy choinka, a ja delektuje się spokojem i "kakaem" z piankami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Paulina, czy konkurs się odbył?? :) Bo cały czas sprawdzam twój blog z nadzieją...:D No, bo zawsze jakaś szansa jest, hehe :D
    O, i chciałam się jeszcze spytać, czy będziesz miała teraz czas na prowadzenie bloga pomimo nauki? Bo chętnie bym czytała co tam piszesz- jesteśmy zbliżone wiekiem ;) Czekam z niecierpliwością na twoją odpowiedź! :)
    Pozdrawiam cię najserdeczniej!
    Emilia 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dodałam posta z wynikami, także zapraszam.
      I tak będę miała czas postaram sobie wybrać jeden dzień w którym będę regularnie dodawać posty...również pozdrawiam miłego wieczoru!

      Usuń