czwartek, 26 stycznia 2017

W oczekiwaniu do lata// WYNIKI KONKURSU

Witam,  pewnie większość jak ja czeka na lato, a że ja w lato uwielbiam pić koktajle to postanowiłam sobie zrobić i podzielić się z wami przepisem, z którego ja korzystam :)
Składniki:

  • 1 jogurt naturalny (390g) 
  • 2 kiwi 
  • 1 banan 
(starcza  mniej więcej na 2 porcje)
Wykonanie: 
Banana i kiwi pokroić na większe kawałki, wrzucić do blendera. Dodać jogurt, Wrzucić kostki lodu i zmiksować wszystko na gładki napój.









To teraz przechodzimy do najlepszego wyniki konkursu :)
Postanowiłam, że będą 2 osoby wygrane.( Co może znaleźć się w paczce pisałam w poprzednim poście//tak tylko przypominam 😋)

Dziewczyny proszę o kontakt na mojego maila: paulablog2000@gmail.com  podajcie mi tam swoje dokładne dane do wysyłki. 
I jeszcze na koniec takie pytanie posiadam 2 zestawy K Lips i czy chcielibyście recenzje? 



6 komentarzy:

  1. Koktajl wypróbuję chyba :) Bo z kiwi jeszcze nie piłam :)
    Gratuluję dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Looks yummy ,might try the recipe

    http://www.styleofzion.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, dziękuję :3
    I tak, z chęcią ujrzałabym recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rety! Bardzo ci dziękuję! ❤ Bardzo się cieszę!

    OdpowiedzUsuń
  5. I uważam że pomysł z tymi recenzjami jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wysłałam już maila, mam nadzieję, że dotarł :)

    OdpowiedzUsuń