piątek, 29 lipca 2016

Paczka z Zalando

Hej Kochani
Dosyć długo mnie tu nie było ale powracam i już mam kilka pomysłów na kolejne posty mam nadzieje, że uda mi się je zrealizować!
Prawie pierwszy miesiąc wakacji już minął, jak spędziliście ten miesiąc?
Ostatnio przyszła do mnie paczka. 
Zamówiłam  sobie plecak z myślą o szkole.
Z zalando już kiedyś zamawiałam i nigdy nie ma problemu z dostawą czy też z produktem, więc jak najbardziej polecam :). 
Plecak prezentuję się tak jak na poniższym obrazku. 

                    Link do plecaka zostawiam jakby ktoś się skusił na mały zakup :).     Klik
To tyle na dziś do zobaczenia!


4 komentarze:

  1. Bardzo fajny plecak, też muszę sobie jakiś kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny plecak :)
    Zapraszam do mnie http://carpediemxxxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy miesiąc zdecydowanie zleciał za szybko! Zgłaszam jakąś reklamację... A co do plecaka, to mega! Bardzo mi się podoba, sama musze jakiś kupić :)
    Zapraszam do mnie, będzie miło jeśli weźmiesz udział w konkursie :)
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, wiem że dosc późno piszę ten komentarz (bo przecież już jest zima 😁) ale dopiero teraz trafiłam na Twój blog.
    Ja w pierwszym miesiącu wakacji głównie leniuchowalam:D Z takich większych wyjazdów mogę wymienić Słowację, gdzie spędzałam czas na basenach :) No a teraz szkoła i nauka, dobrze że niedługo święta i znowu wolne;)

    OdpowiedzUsuń