wtorek, 30 października 2018

Sposób na jesienną nudę + Konkurs

Cześć wszystkim to znowu ja, zawitałam w końcu. Dziś mam dla was małą niespodziankę, o której dowiecie się na końcu.

  Długie, ciemne i chłodne wieczory to idealny czas na dobrą lekturę. Jest to dobry sposób dopadającą nas jesienną depresję. Oczywiście są osoby, które wolą obejrzeć dobry film czy też nadrobić zaległości w serialach, ja należę do obydwóch grup, a powiedzcie mi jak wy spędzacie jesienny wieczór z książką czy filmem/serialem?
Przedstawię wam parę propozycji książek, zacznę od:


   • Girl Online - Zoe Sugg - jest to seria składająca się z 3 części książek opowiadającej o nastolatce, która pod nickiem Girl Online dzieli się na blogu najskrytszymi myślami o przyjaźni, chłopcach, szkolnych dramatach, swojej szalonej rodzince i atakach paniki, które skutecznie komplikują jej życie. W pewnym momencie dziewczyna poznaje Noah – przystojnego gitarzystę. Zaczyna się w nim zakochiwać, co szczegółowo opisuje na swoim blogu.
     • After - Anna Todd - Kiedy Tessa zaczyna studia, jej życie wydaje się idealnie poukładane: chce spełnić marzenia o pracy w wydawnictwie i jak najszybciej połączyć się z ukochanym Noah, który czeka na nią w rodzinnym mieście.
Są to moje dwie ulubione serię książek, co prawda tej ostatniej jeszcze nie skończyłam jestem na 2 części, ale już ją uwielbiam! W każdej z książek znajduję się jeden ten sam wątek, wątek i miłość i zdecydowanie takie książki uwielbiam, a jakie są wasze ulubione?
    A teraz przyszedł czas na najlepszą części tego wpisu czyli konkurs do wygrania jest zestaw jesienny czyli wasza ulubiona książka plus herbata, dorzucę również jakieś słodkości. Waszym zadaniem jest napisanie w komentarzu jakie posty najbardziej lubicie, musicie być obserwatorami tego bloga i oczywiście napiszcie tytuł swojej ulubionej książki!:)  Do zobaczenia w kolejnym poście.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz