niedziela, 15 maja 2016

My photographs

Witam was na moim nowym blogu.
Prowadziłam już wcześniej kilka blogów, ale zawsze po krótkim czasie kończyłam z tym ze względu na nauke w szkole.
Chciałabym zacząć wszystko od nowa i pogodzić blogowanie ze szkołą.
Zaczynam znów przygodę z blogiem, ponieważ lubię to robić.
Na moim blogu posty będą o różnorodnej tematyce.
Tak w skrócie czego możecie się spodziewać to na pewno będą:
  •  haule zakupowe bo uwielbiam robić zakupy i będę wam opisywać co kupiłam i czy polecam daną rzecz, 
  • na pewną też będę wrzucać dużo zdjęć i sesje zdjęciowe również się pojawią, 
  • Posty typu DIY  (zrób to sam)
  • ulubieńcy miesiąca albo tygodnia 
  • Być może wstawię recenzje książki, filmu lub serialu 
Oczywiście pewnie będzie tego więcej ale tylko przykładowe posty wam podałam które mogą się pojawić.
No to z takich informacyjnych rzeczy do przekazania to już wszystko a teraz nawiązując do tematu posta to bardzo lubię robić zdjęcia lub pozować do zdjęć.
A w dzisiejszym poście pokażę wam zdjęcia które ja zrobiłam i mam nadzieję, że spodobają się wam one. (ZDJĘCIA MOJEGO AUTORSTWA)

5 komentarzy:

  1. Niezłe zdjęcia! Trochę jakiegoś klimmatycznego filtru i idealne!
    http://tajemniczareblesfreck.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia naprawdę bardzo twórcze, natura ma w sobie tyle tajemnicy. Z niecierpliwością czekam na posty DIY.
    Pozdrawia Ancyk
    http://encyklopediamarzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, w tym tygodniu jak wszystko mi się uda to dodam pot DIY.

      Usuń
  3. Dobrze że wrociłas do prowadzenia bloga bo zapowiada się ciekawie, do tego super zdjęcia :D bede tu często zaglądała :D Zapraszam ten na bloga ivicini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia, zwłaszcza to pierwsze ( mialam kiedyś podobną widokówke :) Musisz koniecznie wstawić recenzję jakiejś dobrej książki bo uwielbiam czytac <3 Mam nadzieję że nie zapomnę przez szkolne obowiązki o Twoim blogu, bo chce być na bieżąco. Nie prowadzę bloga, ale domyślam się że każdy nowy komentarz motywuje :) Pa!

    OdpowiedzUsuń